Welcome to my blog

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

❤ MerekaYangBaikHati ❤

Sunday, December 19, 2010

S T A T U S

Selamat Pengantin Baru Iela . Kak Ayu . Hamizah
Selamat Bertunang Kak Azie . Farah . Zimah . Shidi .
selamat dirisik Puja.

Tahniah buat Anda2 y di wish list kan . Hope Kekal hingga akhir Hayat .

Bkn lah masalah besar jika ramai kwn aku yg dah bertukar status ,

cume mende2 nih akan jd point
untuk mak aku membebel berkata - kata

dan bertanye tentang calon suami aku kelak .


__________________________________________________________________

Mak : Kawan2 ko ramai dah tunang , kawen , ade anak n bla bla bla.
sy : so?
Mak : yelahh.. ko da ade calon belum ? kalau ade bawak tunjuk mak . mak nk jumpe orgnyer.
sy : bt pe?
Mak : saje nk kenal2 . Mak bkn nk anak org kaya ke ape. cukuplah die patuh pd agama, ade kerjaya n hormat org tua.
sy : kite muda lg lah mak. baru 21 kot.
Mak : dari dlu umur kau asek 21 jee..
sy : Aikk ??habes tu bpe? *bt muke blur n terus blah masuk bilek*

________________________________________________________________

haaa.. korg tgk lah mak aku tu. Xhabes2.

So sejak kejadian tu ,

aku decide dah xgayut ngn kwn2 Lelaki aku pd waktu malam

sebab mak aku akan pk mereka adalah boyfren aku . haha

O M G . single lg lah beb :)


Bg aku bukan susah cari Boyfren .

Tp sgtlah Susah untuk cari Pasangan Hidup.


Bukan sebab aku sgt memilih oke .

myb sebab org y aku suka tu yg memilih .

(secret admire dajah enam oke ).

hahahaha. *sigh*

aku masih Perlukan mase untuk semua ni.

dan sekarang bukanlah mase yg tepat .

Lg pon muda lg kannn?? hehehe


so , rilex . rilex . rilex .

_____TaipGunaHati______

0 budak baik:

Post a Comment