Welcome to my blog

❤ MerekaYangBaikHati ❤

Monday, December 20, 2010

K E N A N G A N

Kenapa kenangan dulu susah sgt nk lupakan ?

Bukan ape pon , Kenangan je kan . Lain lah mende y kite buat hari2.

Tp aku tetap xboleh lupa kenangan tu . SERIOUSLY !

Kenangan tu lah yg buat aku rasa ..

Bahagia..

Ketawa..

Nanges..

Terluka..

Sebab Kenangan itu aku jadi takut untuk Serious dgn mane2 lelaki lg .

Dan Sebab Kenangan itu lah jugak aku masih rindukan dia .

*Sedih*

Untuk engkau Encik Lelaki :

aku taw engkau hepi sekarang , ( macam mane aku tahu ? aku nujum oke )

aku x salah kan engkau sebab kenangan pahit kita .

eh bukan kita , kenangan pahit aku.

SEBAB !

aku percaya pd jodoh yg Allah dah tentukan untuk aku .

Esok lahh aku lupakan engkau en lelaki .

*WINK WINK*

_______TaipGunaHati_________


2 budak baik:

keluarga Azhar said...

Nice blog .follow u =.=

(Npost:dpt beli D90 dgn rm 37)

HourPinky said...

Macehhh =)
I Follow U too.

Post a Comment