Welcome to my blog

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

❤ MerekaYangBaikHati ❤

Sunday, December 26, 2010

B A R U

Hari ini cukup 9 hari aku jd blogger .

BARU ?

yelah..

memang aku blogger baru .

mcm peribahasa , baru setahun jagung . betol ke peribahasa tu?

huhu *senyum*

Di sebabkan aku y baru dlm bidang ni jd aku memerlukan publisiti yg agak meluas

untuk aku di kenali di serata dunia . cewaahh. hahaha

So, di sini aku nak nyatakan yg aku cuba untuk join segala mcm contest ,

terima segala mcm award ,

dan

join bermacam2 aktiviti untuk mempromosikan blog aku .

Blog aku x Hot mcm blog korg

Blog aku comel je. haha

So pd blogger2 di luar sane y membaca guna hati ,

Tag lah aku kalau anda rasa aku Layak .

(mcm join anugerah lah pulak kan)

aku nk tambah pengalaman je ,

bukan nk kejar glamour .( yelah tu pinky )

OK Guys .

________TaipGunaHati________


0 budak baik:

Post a Comment